Sunday, May 6, 2012

admire. admire ^^

Please don't goes me wrong. 
i Love to read my fren's blog.
okay =) dia slalu speaking English.
saya selalu guna malay jak..

ni la blog dia :) nice kan . hehe



but, the languange it's not the main point here,
nak share tentang pengalaman yg dia lalui,
agak jeles yer dengan rezeki dia,

Allah tu maha adil sangat2 =)
dia bagi rezeki kat hamba2 yang dia kehendaki,
dan, kawan saya tu skang ni, tngah future study biologi kat University Birmigham, London
*x silap la :)
under KPM gak, maybe teacher-to-be like me jugak ^^

Welcome to the club my fren.. bangga dengan semua kawan2 =)
xkesahlah dia oversea, or in the sea, haha, means, Malaysia..
dia tetap kawan2 saya.
nak promote jugak beberapa blog yang saya rajin bace ^^

ni blog kawan baik saya :) doc-to-be




ni blog bakal guru jugak :) she really inspired me . ajah of course ^^



Walau apa pun bahasa dan content post mereka, I like to know their new story. How their life, how their study, and the most important, How is  Their IMAN condition ^^ love all my fren <3

*to those that their blog it's not in this entry, it's doesn't mean, I did'nt read your blog either =)

sincerely,

ME :D



1 comment:

dira said...

and i do jeles with you juge sha2..hhee