Sunday, April 1, 2012

Jika rindukan seseorang, apa yang harus kita lakukan ?



♥ Jika RINDUKAN SESEORANG , PEJAMKANLAH MATA dan UCAPKANLAH :

" Ya Allah Aku rindukannya keranaMu Ya Allah , Jauhkanlah daku dari perkara yang membuatkan aku lupa kepadaMu . Aku semakin mengerti, ‘JARAK’ ini bukan untuk menghukumku..tetapi ‘JARAK’ ini untuk MENJAGA aku dan dia..

✿~ Dengan ‘JARAK’ ini aku dan dia berjanji untuk BERUBAH menjadi yang lebih baik..



*tadi, baru pulang daripada satu program MABIT (Malam Bina Iman) di Akademi Huda, seriously touching dengan semua ceramah2 yang diberikan=) slot War Games paling seronok,, rase sayang sangat dengan semua akhwat2 =')I found a new greatest feeling from my heart =) Being love each others with akhwat ♥ and that is really fantastic ^^ Alhamdulilah

* Alhamdulilah, aku gembira dengan
LINGKARAN CINTA yang Allah hadirkan dalam hatiku ini

*lebih baik memendam rasa, daripada terus dibelenggu dengan dosa dan sengsara =) kuatkan Imanku di jalanMu Ya Allah :')

sincerely,
ME belom sedia untuk semua ini.
I'm still 19 years old ok ^^

No comments: