Sunday, June 16, 2013

saat usia nan TUA.

salam readers..
sanah helwah shasha ^_^ 14 june 2013. yeay. dah makin tua, oh, oh T.T

alhamdulillah :) segala puji bagi Allah.. akhirnya, diri ini dah pon meningkat umur 21 tahun.
sekejap je rase. pejam celik. pejam celik..

sepanjang saya meniti hari2 kehidupan ni, banyak rasenya yang saya dah belajar,

ada saat jatuh
saat berada di atas
saat didampingi orang2 tersayang,
dan ada juga saat yang terlalu mendongak ke langit.
astagfirullah T.T

daripada kesemua saat itu jugalah, wujudnya siapa saya sekarang. yes. I am just who I am :)
apa yang dapat saya katakan, saya bahagia dikurniakan keluarga yang sentiasa menyanyangi diri ini,
dan, tak lupa kawan2 yang sentiasa ada sewaktu susah dan senang..

"selalu je rase diri ni dah dewasa, sampai terlupa ibu bapa yang semakin meningkat usia" :') appreciate them, kawan

Alhamdulillah, waktu hari lahir yang ke 21 yang lalu, ramai insan2 tersayang yang sentiasa buat saya bahagia, saya sangat menghargai kesemua penat lelah mereka semata-mata demi saya..

Selalu saya terfikir.. "baiknya Allah ni.. hadirkan orang2 yang baik di sekelilingku :') keluarga yang menerima aku seadanya, dan juga kawan2,, terima kasih Ya Allah !" semoga saya juga adalah orang yang baik n bermanfaat kpd mereka2 :)

1 june
ni mase sambut bufday ayah, sangat gojes sebab dapat baling tepung kat ayah, hehe, ayah yang sangat2 sporting.. sayang mereka. kire rangkumkan sekali je bufday saya ^_^

13 june
che sayang, wani gojes dan saya :) wani n che belanja Secret Recipe , hehe, tq !
14 june 
qyla kawan dari skola rendah, che kawan mula skola  menengah, dan pina gojes *semuanya kawan selamanya:") insyaAllah, sahabat ke Syurga

perangai mereka yang best dan sempoi buat saya sangat2 selesa :')

thanks semua yang tersayang :D

 apa yang dapat saya katakan, hanya Allah yang dapat balas segala jasa baekkkk mereka :) terharu tengok mereka susah payah memasak demi saya, thanks sahabat2x semua :)

**did'nt mention does'nt means did'nt remeber :D

kepada mereka2 yang x disebut juga, saya sayang anda semua *love.love*

p/s : ni tggu kawan2 maktab pulak ni sambut, ngade2 ok -.-' haha, ok, esok start sem 4, hope all will be fine ^_^ 
**baru2 ni saya sangat aktif bertwitter -.-' mgkin sebab ade kawan yg penting kat situ :D

ni ade post daripada blog kawan tntang : 14 june

sincerely,
bufday girl yang manje selalu,
ME ^_^

No comments: