Thursday, December 6, 2012

Jiran2 bilik saya :)

salam readers,
wahh..
cuti yang sangat panjang :) ape2 yg saya buat ?
haaa. ape lagi, pergi bercuti,, main dgan adek2,,
hehe,, banyak lah kan :)

tgah cuti2 ni, rindu pulak pada jiran2 yg tercinta, haha.
sempena ari Jumaat yang penuh barakah ni,
saya nak cerita lah sikit jiran2 bilik saya kat IPG yang sangat2 awesome :)

NI lah jiran2 kesayangan saya :) dari kiri, kak aisyah, ain rumet saya, kirah dan yana manje 
^_^
1-kak SITI AISYAH ISMAIL SHAUKI (kelantanese) **kakak yg sgat banyak mengalah :) 
2-WAN ZURAIN JAWAHIR WAN AZMY (kedah) **rumet yg sgat memahami,byak m'bmbing
3- NORSHAKEERAH ABEDU RASHID (perlis) **jiran yg ckup ceria, dan sgat penyabar :D
4- SITI NURLIYANA SAMSULBAHRI (johorian) **jiran tmpat saya bergaduh,nagis,ketawa ;)

Ni gambar saya dgan jiran2 saya, rindunya kat dorang semua :')
huhuuu,, ape2 pon, saya sayang sangat2 kat mereka semua, result exam dah nak keluar, saya doakan, semua kami berjaya dgan jayanya, amiin :')

-->kepelbagaian tu sebenarnya menyinarkan 1 ukhuwah yang kuat antara kami. saling melengkapi dan tegur menegur..Terima kasih Allah kerana mengurniakan aku orang2 soleh ini di sekelilingku :') <---->
haha. tergelak tgok gambar ni.. gambar yg diedit guna phone yana.. KEPALA BESAR, BADAN KECIK.. happening sangat ^_^

sincerely,
ME :D
when we talk about marriange, that's how we showed it :)

7 comments:

Syafiq A. Ghani said...

Saya rindu jgk dekat IPG Perlis :)

CikguShasha ^ ^ said...

@syafiq - yup, saya pon :)

noor izzati said...

Nak adi iran hangpe jugak..huhu

noor izzati said...

Nak adi iran hangpe jugak..huhu

noor izzati said...
This comment has been removed by the author.
noor izzati said...
This comment has been removed by the author.
Fadhilah abd razak said...

kirim salam ain jawahir...kawan sekolah dia.. :)