Tuesday, October 23, 2012

REMIND ME :)

 salam readers, 

 saya nak kongsi tempat belajar saya di rumah dan perkara yang slalu buat saya hepi waktu sedih2, :)




salji2 yang bila mana saya perhati waktu2 belajar, sangat menenangkan :) *ni bukan cerita korea ok*
mulai tahun ni, cadang nak kumpul salji kaca ni :) sebab ia sangat comey dan happy je bila tengok,, serius happy :)


Ni meja study saya di rumah, sebabkan sem ni, study week saya fully kat rumah, so, perlu kondusif kan ;)
 apa2 pon, saya nak ajak kawan2 saya kat luar sana, mari kita betulkan niat kita belajar, x dinafikan, kita semua mengejar kejayaan, tapi biarlah kejayaan kita berlandaskan kepada hakikat yang SATU iaitu, kita belajar kerana ingin mendapatkan RedhaNya :) insyaAllah, 

saya selalu tekankan dalam diri saya, ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara :

sejajar dengan ayat Al-Nasr dalam kitab Al-Quran. Manusia. sesungguhnya dalam kerugian..melainkan, yang beriman dan yang beramal soleh..astagfirullah..semoga saya x tergolong dalam golongan tersebut.. dan, saya selalu yakinkan diri saya, bahawa. 
*SAYA  HARUS HARGAI SETIAP APA YG HADIR DALAM HIDUP SAYA, INSYAALLAH*

sincerely,
ME
 *remind myself to appreacite each second that pass time by time*





No comments: