Monday, September 17, 2012

sibuknya aku dengan dunia :'(

sekarang, jam menunjukkan pukul 2.35 tengah hari, kejap lagi, pukul 3 saya akan bergerak ke kelas..
dan, sekarang saya sedang berada di dalam surau nurul iman, IPG Kampus Perlis. Baru sahaja selesai solat zohor tadi.

**lepas je solat, tiba2 hati rasa sayu. Ya Allah, waktu2 musim asignment ni, saya terlalu sibuk menyiapkan segala tugasan.. rase diri ni makin jauh dari rahmat-Nya..

aku yang terus leka dengan dunia,
aku yang terlalu mengejar cita-cita,
aku yang terlalu memikirkan cinta,
hingga aku terlupa cinta-Nya maha Esa,

aku yang sering terleka dengan dunia,
jika ditanya kuatnya bahana dunia,
hingga terlupa akhirat di sana,
sentiasa menanti, mennunggu masa,
panngilan Illahi yang entah bila,
**tetibe rase luahan hati saya ni macam seungkap puisi T.T



**Ya Allah, maafkan aku yang terlalu leka dengan dunia, sedih diri ni x paham2 lagi signal yg cuba ko sampaikan, kerna aku insan biase, maafkan ak ya Allah :'(

sincerely,
ME
**aku harap, aku insaf dengan kelekaan aku ini :(
-penantian 2 minggu baru sahaja berakhir malam td, nmun bukan seperti yg dijangkakan, sory for waiting.

No comments: