Saturday, January 15, 2011

~makin sibuk da buzy ~

maaf rakan blogger, yg tag saya atau yg slalu ziarah blog saya, saya xsempat membalas knjungan anda semua, saya sedang sibuk dengan amanah2 yg dipikul skang ni, insyaAllah, kalau ada je idea, saya akan cuba sedaya mngkin untuk terus mentarbiyah diri saya dan kalian semua,,
cuma, perlu ingat 1 saje,,

JAGE HATI,JAGE IMAN KITA =) ingat !! HIDUP HANYA SEKALI,, apa tujuan utama kita dihantar ke dunia ALLAH ini ?? adlah untuk melakukan suruhan ALLAH dan meninggalkan laranganNya,, cuba renung2 kan,, siapa kita di mata ALLAH ? xperlu jawab pada saya, hanya jawab pada diri sendiri ya =) same2 lah kita evaluate diri kita .. =)

1-CUKUPKAH AMALAN KITA UNTUK DI BAWA KE AKHIRAT NANTI ??
2- DITERIMAKAH SEGALA AMALAN KITA YG X SEBERAPA ITU, SELAMA INI ??

xperlu jawab pada saya,,

TEPUK DADA, TANYA IMAN,,

bertaubat lah selagi kita diberi nafas untuk bertaubat =) ALLAH itu maha PENGAMPUN,,

(teguran buat semua dan diri ini sendiri)
same2 lah kita beristighfar =)

KITA KHALIFAH ALLAH =)

2 comments:

Addien said...

renungan yang bagus..xpe..bselah student kdg 2 bzy...bkn kdg 2..mmg bzy sntiasa pun..ana faham =)

vendoline said...

bile nak update blo ustazah shasha