Sunday, December 12, 2010

nothing,sekadar contengan

entry kali ini agak tegas,,

salam,,,
ari ni nak guna sy lak, lebih selesa
erm, oke sy x taw la, oke,saya bukan anti-laki
tapi,maaf pd kawan2 yg bkan kaum sjenis saya yg cuba untuk rapat ngn saya 2
sy harap,anda2 paham,,
sy bukan tmpat untuk anda mengadu
saya juga bukan tmpat anda nak mntak hajat
maaf,, saya sgat2 mnta maaf
saya hnye nak awak2 semua tahu,,
mohon lah pada ALLAH,,
bukan nye mengadu pd saya,,
dan,,tolong paham kalau saya cuba x reply msg anda2
anda kate saya mulai sombong
maaf,,cuba paham saya,
saya cuba untuk jadi ITU,
saya x mahu semua ni
ia semua menyebabkan fikiran saya bercelaru
berkawan boleh,tapi,tolong jagan lebih dari itu
saya paham ia fitrah manusia
tapi,tolong lah berjihad ke jalan ALLAH,
jgan buat saya serba salah kerana x dpat terima semua 2
maaf,, maaf,,dan maaf
saya sedar saya x sempurna,,saya mmag hmba yg kerdil
tapi,,saya cuba menjadi seseorang
seseorang yg ada tmpat di sisi Nya,
cubalah pupuk rasa itu di sisi ALLAH dlu,,
baru lah pada sekalian manusia,
baru2 ni,saya cuba tegas dengan anda2,
memang saya nmpak seperti x selesa pd anda2
tp,bukan begitu,sy sebenarnya,nak anda2 tahu
tolong jangan khianati erti PERSAHABATAN
kalau nak jd kawan sy,kawan saje,
sekadar sahabat,sialaturrahim
dan,bila waktu 2 sampai,,
insyaAllah saya akan pertimbangkan
buat mase ni,biar saje begini
saya selesa,tiada konkongan
saya milik ibu bapa saya
tolong pham,, maaf dan maaf,,
kembalilah pada ALLAH pabila mempunyai masalah,,
tiada yg lebih berkuasa dan berhak menentukan melainkanNya

p/s: cinta mmag fitrah manusia,,tapi,cuba mengawal nya ke arah yg sebenarnya,carilah ALLAH pabila bermasalah,,ambil cerita di atas sebagai pengajaran bg sahabat2

No comments: