Tuesday, October 12, 2010

~ukhuwah fillah ~

pergaduhan,, perbalahan,,
itu perkara biasa berlaku kpada semua manusia,
kita sebagai insan,, iaitu,,lupa,, xpernah lari dari masalah =)

baru2 ini,, alhamdulilah,,
ukhuwah yg hampir 2 bulan renggang
akhirnya kami bersatu semula
saya sgat2 bersyukur,,
kerana,,
ALLAH telah memakbulkan doa2 kami
iaitu,, rapatkan ukhuwah antara kami semua

KAMI semua mungkin baru genap 5 bulan dalam proses mengenal hati budi masing2,,
saya dapat merasakanb
saya telah ditakdirkan,, hidup dalam keadaaan yg agak mencabar

saya bukanlah duduk di kalangan semua dr agama saya
tapi,,ia tidak menjadi masalah kepada saya
kerana saya yakin,,

SEMUA MAKHLUK ALLAH DI BUMI INI ADALAH TETAP HAMBA ALLAH

jadi,, insyaalah,, saya berharap,,persahabatan antara kami akan kekal dan mesra

dalam persahabatan,jgan pula kita lupa menjaga batas2 pergaulan yg digariskan oleh syara',,

saya sedar,, berada di kelas adalah dugaan yg agak besar untuk mempertahankan pegangan itu,,terkdag kita terleka,, tapi,,ingatlah,, selagi kita mampu tersedar,,
cepat2 lah berdoa agar dipelihara diri =)

YA ALLAH,, walupun besar dugaan mu ini,, aku hanya insan kerdil yg tidak pernah lari dari melakukan kesilapan,, tetapi,, jganlah kau palingkan aku,, DARI AGAMAMU YA ALLAH =)

semoga kita semua sentiasa bersahabat,,

IPG PERLIS in MY MIND =) UIA in MY MEMORY =)

No comments: